قوانین و مقررات پت هتل/مراقبت روزانه


1) صداقت

با امضای این قرارداد و سپردن حیوان خانگی به هتل پت استایلیست، صاحب/سرپرست آن حیوان اعلام می‌دارد کلیه اطلاعات ارائه شده به هتل پت استایلیست چه به صورت کتبی و چه به صورت شفاهی مورد تایید ایشان است و صاحب/سرپرست فارغ از محکومیت‌های قضایی تنها صاحب حیوان است. همچنین ایشان کلیه شرایط پزشکی و یا مسائل رفتاری که ممکن است در مراقبت از حیوان خانگی تاثیر داشته باشد، تایید می‌کنند. صاحب/سرپرست همچنین تایید می‌کند  که حیوان خانگی او  از نظر بهداشتی کاملا سالم است و با استانداردهای واکسیناسیون منتشرشده توسط این هتل پت استایلیست مطابقت دارد. صاحب/سرپرست این مطلب را مورد تایید قرار می‌دهد که در زمانی که حیوان به هتل پت استایلیست سپرده می‌شود کاملا سالم است و در 30 روز گذشته قبل از سپردن به هتل پت استایلیست هیچ‌گونه بیماری نداشته است. همچنین صاحب/سرپرست در هر بازدید باید هتل پت استایلیست را از هر گونه تغییر در وضعیت و/یا رفتار حیوان خانگی مطلع سازد. هتل پت استایلیست حق خودداری از خدمت‌رسانی به هر حیوان خانگی را به هر دلیلی و در هر زمانی در این شرایط دارد:

• اگر ثابت شود حیوان خانگی واکسیناسیون نشده است.

• نشانه‌هایی از بیماری یا وضعیت بالقوه سرایت بیماری از حیوان به حیوانات دیگرمشاهده شود

 رفتار تهاجمی یا غیرقابل قبول از حیوان مشاهده شود

در این موافقت‌نامه اصطلاح "پت" به همه حیوانات خانگی که تحت مالکیت/سرپرستی شخصی که در زمان حال یا آینده در هتل پت استایلیست خدمات دریافت می‌کند، اطلاق می‌شود.

 

2) رزرواسیون و سپردن حیوانات:

رزرو مورد تایید رزروی است که طی آن الزامات زیر کامل شده باشند:

• کپی امضاءشده موافقت‌نامه مشتری هتل پت استایلیست

• دستورات هتل پت استایلیست

• برگه پروفایل گربه یا سگ هتل پت استایلیست

• گواهی واکسیناسیون

• سپرده و کارت اعتباری معتبر در پرونده (اختیاری)

رزرواسیون نیازمند پیش‌پرداخت نگهداری یک (1) شب است، به جز در دوره‌های شلوغ و تعطیلات. رزرواسیون باید حداقل سه (3) روز قبل از تاریخ مقرر لغو شود، در غیر این صورت مشتری مجبور به جبران کل خسارت خواهد بود. رزرواسیون در دوره‌های شلوغ و تعطیلات نیازمند به پیش‌پرداخت هزینه دو (2) شب نگهداری است. در دوره‌های شلوغ و تعطیلات رزرواسیون باید حداقل پنج (5) روز قبل از تاریخ شروع نگهداری لغو شود. عدم لغو رزرواسیون در روزهای شلوغ و تعطیلات، حداقل پنج (5) روز قبل از تاریخ شروع نگهداری موجب از دست دادن پیش‌پرداخت خواهد شد. رزرواسیون بدون حضور مشتری در زمان تعیین‌شده به این صورت تعریف می‌شود که شما در موعد مقرر طبق برنامه زمان‌بندی در زمانی که اتاق خالی و آماده تحویل می‌شود حضور ندارید و در نتیجه رزرو لغو و جریمه دریافت می‌شود. اگر صاحب/سرپرست تصمیم بگیرید که تعداد روزهای نگهداری از حیوان(های) خود را کاهش دهد (کمتر از تعداد روزهای جدول زمان‌بندی)، موظف به پرداخت هزینه کل روزهای رزروشده طبق جدول زمان‌بندی است. هتل پت استایلیست رزروهایی که در موارد زیر توسط صاحب/سرپرست اجرا نشده باشد، لغو خواهد کرد:

• واکسیناسیون ناقص

• واریز پیش پرداخت

 

3) پرداخت:

 صاحب/سرپرست توافق می‌کند که هزینه‌های خدمات اجرایی را در همان تاریخ ورود به مرکز نگهداری و سایر هزینه‌های خدماتی اضافی که درخواست داده است،  پرداخت می‌نماید. پرداخت برای همه امکانات و خدمات جانبی اضافی پس از اجرا و اتمام انجام می‌شود. بعضی از هزینه‌های خدمات در فهرست شرکت ممکن است بدون اطلاع صاحب/سرپرست و بنا به دلایلی تغییر کند؛ ایشان باید با پرداخت چنین هزینه‌هایی با اصلاحیه موافقت کنند.

 

4) پرداخت در موارد نگهداری طولانی مدت:

در اقامت بیشتر از دو هفته پرداخت هزینه خدمات بعد از هفته اول (1) باید صورت بگیرد و سپس در پایان هر هفته پس از آن. مشتری می‌بایست هر هفته وجه را پرداخت نموده و یا جهت سهولت در پرداخت یک کارت اعتباری معتبر برای پرداخت هزینه‌ها در پرونده خود داشته باشد.

 

5) باز پس گیری: 

صاحب/سرپرست قبول دارد که به موجب این موافقتنامه، هتل پت استایلیست اعلام کرده است که اگر حیوان خانگی طبق برنامه زمان‌بندی در طی ده (10) روز پس از زمان بازپس گیری، توسط صاحب آن پس گرفته نشود، آنگاه حیوان "رها" خواهد شد. این احتمال وجود دارد که هتل پت استایلیست محافظت حیوان خانگی را به بخش کنترل حیوانات یا نزدیک‌ترین انجمن بشردوستانه بسپارد و یا اقدامی دیگری انجام دهد. علی‌رغم این که حیوان رهاسازی شده است، صاحب/سرپرست کماکان مسئول پرداخت هزینه‌های پرداخت نشده خدمات و نگهداری و همچنین تمامی هزینه‌های جابه‌جایی حیوان خانگی است. صاحب/سرپرست همچنین باید هزینه‌های پرداختی به وکیل را که هتل پت استایلیست متحمل شده است، بپردازد.

 

6) پذیرش ریسک:

هتل پت استایلیست موظف است که به مراقبت معقول و مناسب از حیوان، چه در طول نگهداری و چه در صورت لزوم در هنگام حمل و نقل بپردازد. صاحب/سرپرست حیوان اطلاع دارد که کارکنان هتل پت استایلیست دامپزشک نیستند و در زمینه مراقبت‌های پزشکی حیوانات اطلاعاتی ندارند و انتظار نمی‌رود که بیماری را در حیوان خانگی تشخیص دهند. صاحب/سرپرست باید بداند که هیچگونه واکسیناسیون یا امکانات بهداشتی و یا مراقبت شخصی نمی‌تواند حیوان را از در معرض ویروس‌های واگیردار و بیماری‌های مسری در امان نگه دارد. ایشان همچنین باید بدانند حیوانات خانگی با توجه به دندان‌ها و پنجه‌های خود و غریزه‌ای ذاتی، غیرقابل پیش‌بینی هستند و حتی نظارت هم برای این که 100% از خطر آسیب‌دیدگی مطمئن شویم، کافی نیست. صاحب/سرپرست حیوان خانگی باید از تمامی خطرات، بیماری‌ها و صدمات احتمالی آگاهی داشته باشد؛ بنابراین هتل پت استایلیست، کارکنان و سایر عوامل آن مسئولیت هرگونه زیان، خسارت و هزینه را به عهده نخواهند گرفت. این قانون در مورد هزینه‌های مربوط به بیماری‌های مسری و ویروس‌های واگیردار یا هرگونه آسیب‌ پزشکی که در قرارداد بین صاحب/سرپرست حیوان و هتل پت استایلیست مورد توافق قرار گرفته است، صدق می‌کند. علاوه بر این چنانچه حیوان خانگی توسط کارکنان هتل پت استایلیست از/به هتل پت استایلیست منتقل شود، صاحب/سرپرست شکایتی در صورت آسیب‌دیدگی یا وقوع حادثه از هتل پت استایلیست نخواهد داشت.

 

7) خطرات پیش‌بینی شده در نگهداری:

صاحب/سرپرست توافق می‌کند که خدمات مراقبت روزانه به دلایل امنیتی، برای سگ‌های اجتماعی که در بررسی اولیه سلامت رفتاری آن‌ها تایید شود و به صلاح‌دید هتل پت استایلیست در بخش "قابل قبول" در نظر گرفته شوند، ادامه می‌یابد. هتل پت استایلیست حق دارد که از خدمت‌رسانی به هر سگی، به هر دلیلی و در هر زمانی امتناع کند؛ شرایطی از قبیل:

• هنگامی که محرز شود سگ واکسیناسیون نشده

• هنگامی که سگ نشانه‌هایی از بیماری درمان نشده و یا بیماری واگیردار بالقوه داشته باشد

هنگامی که رفتار تهاجمی غیرقابل قبول از خود نشان دهد

همه سگ‌های نری که یک (1) سال سن دارند یا پیرتر هستند برای دریافت خدمات باید اخته شوند. شرط خدمت‌دهی به سگ‌های ماده نیز این است که اگر شرایط باروری را دارند باید عقیم شوند. صاحب/دارنده حیوان خانگی قبول می‌کند که نگهداری در محیط این فرصت را به سگ‌ها می‌دهد که به صورت تماس فیزیکی نزدیک (مثل بینی به بینی) با هم بازی کنند. علاوه بر این صاحب/سرپرست قبول می‌کند که سگ‌ها حیواناتی دارای دندان و پنجه و ذاتا غیرقابل پیش‌بینی هستند. اینجانب تایید می‌کنم که امکان دارد کارکنان هتل پت استایلیست این نکات را متوجه نشوند یا خراشیدگی و زخم قبل از انتقال حیوان خانگی من به مرکز نگهداری اتفاق افتاده باشد و من متوجه نشده باشم.

 

8) فرضیات مربوط به خطرات آرایشی:

هتل پت استایلیست طبق دستورالعمل‌های دقیق، حیوانات را حمام و آرایش می‌کند. صاحب/سرپرست تایید می‌کند که کارکنان پت استایلیست دامپزشک نیستند و پیش‌زمینه پزشکی ندارند؛ بنابراین انتظار نمی‌رود بیماری‌ها را تشخیص دهند و آن‌ها درمان کنند. هتل پت استایلیست مسئولیتی در قبال وضعیت‌های نامعلوم مانند خال گوشتی و کیست که ممکن است در حین آرایش آسیب ببیند، ندارد. صاحب/سرپرست حیوان خانگی همچنین تایید می‌کند که هتل پت استایلیست مسئولیتی در قبال واکنش‌های حساسیتی حیوان به وسایل آرایشگاه ندارد. بعضی حیوانات به محصولات آرایشی حیوانات خانگی حساسیت دارند. لطفا با دامپزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید حیوان خانگی‌تان حساسیت ندارد.

 

9) اعمال و رفتار:

صاحب/سرپرست حیوان خانگی قبول می‌کند که تنها مسئول در برابر هر کار یا رفتار حیوان خانگی‌اش در طول مدت نگهداری در هتل پت استایلیست است؛ از جمله هزینه‌های مصدومیت کارکنان یا حیوانات دیگر یا آسیب زدن به امکانات محل نگهداری. صاحب/سرپرست همچنین قبول دارد که استفاده از بطری اسپری آب، اسپری سیترونلا و در موارد اجبار، پوزبند برای محافظت از سایر حیوانات و کارکنان صورت می‌گیرد. ایشان همچنین تایید می‌کند که هتل پت استایلیست و نمایندگان و وکلای آن  هیچگونه مسئولیتی در قبال زیان، مطالبات، خسارات و هزینه‌ها، آسیب‌ها، ادعاها، مجازات‌ها یا بدهی‌های وارد شده به هتل پت استایلیست و نمایندگان و وکلای آن در قبال زیان، هر نوع خسارتی از جانب هتل پت استایلیست یا نمایندگانش که موجب: هر گونه سوءاستفاده از جانب صاحب/سرپرست یا نمایندگان، هر شخصی که اقامه دعوا در مورد خسارت یا آسیب به وسیله حیوان خانگی شما داشته باشد، عدم اطلاع‌رسانی صاحب/سرپرست حیوان خانگی در مورد هرگونه پیش‌شرط ممکن (مانند بیماری یا خشونت) یا هر آسیب دیگری که به جز این موارد که توسط حیوان خانگی صورت گرفته است، ندارد.

 

10) سلامت و امنیت حیوان خانگی:

هتل پت استایلیست به سلامتی و امنیت مهمانان خود افتخار می‌کند. همه حیواناتی که در حال نگهداری هستند، باید سالم باشند و در دوره 30 روزه قبل از ورود به مرکز نگهداری در معرض هیچگونه بیماری مسری یا واگیردار قرار نگرفته باشند. هتل پت استایلیست مدارک دامپزشکی تکمیل‌ شده حیوان خانگی را پس از درمان بیماری یا مصرف دارو برای تایید سلامت حیوان دریافت می‌کند. هتل پت استایلیست از حیواناتی که سالم هستند، سازگار هستند و بدون نیاز به کمک راه می‌روند، نگهداری می‌کند اما نمی‌تواند حیواناتی که بیماری‌های سرطانی دارند و یا در مرحله پیشرفته‌ای از یک بیماری هستند، بپذیرد. هتل پت استایلیست از پذیرش حیواناتی که نیازمند درمان پزشکی در حد فراتر از دریافت داروهای خوراکی یا موضعی هستند، معذور است (مانند تخلیه مواد، تعویض پانسمان، باز کردن بخیه و...). هتل پت استایلیست باید مطمئن شود که همه حیوانات خانگی تحت نظر برنامه‌هایی منظم برای مراقبت از کک و کنه هستند. اگر هنگام وارسی کک در بدن حیوان شناسایی شود، حمامی برای از بین بردن کک با پرداخت هزینه توسط صاحب/سرپرست گرفته می‌شود. همچنین هتل پت استایلیست تمایل دارد هر حیوان خانگی مهمان هنگام وارسی در مرکز نگهداری، یک دوز داروز ضد کک و کنه دریافت کند تا احتمالات ممکن در مورد وجود کک از بین برود. از آنجایی که سگ‌ها حیواناتی چهارپا با دندان‌ها و پنجه‌های تیز هستند، ذاتا غیر قابل پیش‌بینی‌اند. در نتیجه هیچگونه واکسیناسیون، تجهیزات، نظارت، اقدامات بهداشتی و مراقبت شخصی نمی‌تواند 100% تضمین کند که حیوان از جراحت یا ویروس‌ها و بیماری‌های واگیردار در امان بماند. همه سگ‌ها و گربه‌ها باید با قلاده وارد هتل پت استایلیست یا از آن خارج شوند.

 

11) مراقبت‌های اضطراری/پزشکی:

در صورت صدمه، در مواقع اضطراری یا هنگامی که هتل پت استایلیست طبق صلاحدید خود تشخیص دهد مراقبت‌های پزشکی برای حیوان ضروری است (مانند واکسیناسیون، کک، کنه، اسهال، جوش پوستی، جراحت و ...)، صاحب/سرپرست به هتل پت استایلیست اجازه می‌دهد که مراقبت‌های بهداشتی لازم را در زمانی که تماس اضطراری با صاحب/سرپرست حیوان خانگی یا پزشک دامپزشک او برقرار نشود، انجام دهد. هتل پت استایلیست برای برقراری ارتباط با صاحب/سرپرست حیوان یا شخصی که در فرم پر شده تا در مواقع اضطراری با او تماس بگیرند، تا جای ممکن تلاش خواهد کرد. در شرایط خاص و هنگام مدیریت بحران، ممکن است زمانی برای برقراری ارتباط با صاحب/سرپرست حیوان یا شخصی که در موارد اضطراری باید با او تماس گرفت، وجود نداشته باشد. بنابراین صاحب/سرپرست حیوان خانگی این اجازه را به هتل پت استایلیست می‌دهد که مراقبت‌های پزشکی لازم را توسط یک دامپزشک مجرب برای حیوان خانگی انجام دهد و یا حیوان را در صورت ضرورت و به خطر افتادن سلامت آن و صلاحدید هتل پت استایلیست نزد دامپزشک منتقل کند. صاحب/سرپرست حیوان درباره تصمیم‌گیری در مورد مراقبت‌های پزشکی حیوان خانگی مسئولیت کامل را به هتل پت استایلیست و کارکنان و نمایندگانش می‌سپارد و موافقت خود را در مورد پرداخت تمامی هزینه‌های آن اعلام می‌دارد. این موضوع درباره هرگونه شکایت از آسیب‌ها و جراحت‌های مربوط به مراقبت‌های پزشکی یا در زمان انتقال حیوان خانگی صدق می‌کند. ممکن است نیاز باشد حیوان در بیمارستان دامپزشکی و یا مراکز درمانی مشابه برای مراقبت و درمان نگهداری شود تا صاحب/سرپرست و یا شخصی که در موارد ضروری با او تماس گرفته می‌شود حیوان را برگرداند. در صورت مرگ یکی از حیوانات هتل پت استایلیست تلاش می‌کند فورا با صاحب/سرپرست حیوان و یا شخصی که در موارد ضروری باید با او تماس گرفته شود (طبق اطلاعاتی که صاحب حیوان خانگی در فرم مربوط پر کرده است)، ارتباط برقرار کند. در صورتی که عوارض جانبی، آسیب یا مرگ به علت امتناع از صاحب/سرپرست حیوان خانگی اتفاق بیفتد، هتل پت استایلیست مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. علاوه بر این اگر مرکز درمانی حاضر به درمان حیوان خانگی نباشد، هتل پت استایلیست به صلاحدید خود، با بکارگیری دامپزشکان و تهیه دارو حداکثر تلاش خود را برای بهبود کامل حیوان خانگی انجام خواهد داد تا صاحب/سرپرست یا شخصی که در موارد ضروری باید با او تماس برقرار کرد حیوان را تحویل بگیرند. صاحب/سرپرست حیوان خانگی موافقت می‌کند که تمامی هزینه‌های درمان را به صورت کامل پرداخت کند.

 

12) تطابق با تغییر قوانین: 

صاحب حیوان خانگی تایید می‌کند که با سیاست‌های منتشر شده هتل پت استایلیست موافقت می‌کند. این سیاست‌ها در هر زمانی ممکن است بدون اطلاع به مشتریان، مورد تجدیدنظر قرار بگیرند و تغییر کنند. در صورت وجود اختلاف نظر، قوانین کشور جایگزین این توافق‌نامه خواهد شد.

 

13)  بسته‌های خریداری شده:

صاحب حیوان خانگی باید توجه کند که قیمت فروش بسته ها در ازای تعهد غیر قابل بازگشت برای استفاده از تمامی امکانات در هتل پت استایلیست است. همچنین پس از فروش، ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که خارج از کنترل هتل پت استایلیست است، مانند مرگ حیوان خانگی، تغییر محل زندگی صاحب حیوان، تغییرات رفتاری در حیوان و تصمیم صاحب حیوان خانگی مبنی بر این که دیگر از خدمات هتل پت استایلیست استفاده نکند. در هر مورد، هر بخشی از هزینه که مورد استفاده قرار نگرفته است (پس از کم کردن هزینه خدمات استفاده شده طبق نرخ معمول)، می تواند در زمینه سایر خدمات در هتل پت استایلیست مورد استفاده قرار بگیرد، اما هیچ‌کدام از آن‌ها قابل برگشت نخواهد بود. امکان فروش یا انتقال بسته‌های پیش‌پرداخت به هیچ حیوانی با مالکیت مستقیم صاحب حیوان خانگی وجود ندارد.

 

14) تخریب اموال:

هتل پت استایلیست این حق را دارد که هزینه اضافی برای تخریب اموال خود در مواقعی که حیوان خانگی اتاق‌ها و سوئیت‌ها را تخریب می‌کند، در نظر بگیرد. منظور از تخریب اموال، آسیب یا تخریب تخت‌خواب‌ها، دیوارها، تلویزیون‌ها و وسایل دیگر برای جلوگیری از هرگونه هزینه غیرقابل پیش‌بینی است. هتل پت استایلیست پیشنهاد می‌کند که مشتریانی که می‌دانند حیوان خانگی‌شان احتمالا به اموال مجموعه آسیب می‌زند، حتما با کارکنان هتل این مورد را در میان بگذارند تا بهترین نوع اتاق و امکانات رفاهی برای حیوان خانگی مهیا شود.

 

15) اعضای مختلف یک خانواده:

اگر صاحب حیوان خانگی درخواست کند که حیوان خانگی‌اش با سایر "اعضای خانواده" خود در یک سوئیت باشد، باید توجه داشته باشد که این توافق (فارغ از میزان نظارت لازم برای آن‌ها) باعث می‌شود توانایی هتل پت استایلیست در شناسایی مشکلات و بیماری‌ها کاهش یابد. همچنین به دلیل این که ممکن است کار‌های حیوان خانگی غیرقابل پیش‌بینی باشد، این توافق احتمال آسیب و خشونت و ستیز را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.

 

16) انتقال حیوان خانگی:

صاحب حیوان خانگی باید تایید کند که سرویس تحویل گرفتن و پس دادن حیوان خانگی در حمل و نقل هتل پت استایلیست، یک سرویس افزودنی است و پس از درخواست مشتری ارائه می‌شود. صاحب حیوان خانگی اجازه حمل و نقل حیوان را از/به هتل پت استایلیست به محل اقامت ایشان یا هر محلی که در درخواست ذکر کرده‌اند، صادر می‌کند.

 

17) اخطار در مورد بلایای طبیعی:

هتل پت استایلیست هیچ مسئولیتی در قبال خسارات وارد شده به حیوان خانگی در هنگام زلزله نخواهد داشت. 

 

18) تبلیغات:

صاحب حیوان خانگی موافقت می‌کند که ممکن است نام‌ها، شباهت صاحب‌های حیوان‌های خانگی، نام خانوادگی صاحب حیوان خانگی، نمایندگان صاحب حیوان خانگی و حیوان‌های خانگی، در وب سایت و در سایر آگهی‌ها مانند برنامه‌های خبری و همچنین سایر رسانه‌ها، رادیو، تلویزیون و/یا پوشش اینترنتی به صلاحدید هتل پت استایلیست استفاده شود.

 

19) مراقبت روزانه:

در بخش خدمات مراقبت روزانه، پارک های رایگان تدارک دیده شده که برای بازی و سرگرمی سگ‌های اجتماعی طراحی شده‌اند. همه سگ‌های مهمان در گروه‌هایی بر اساس اندازه و الگوی رفتاری آن‌ها جای می‌گیرند. از آن جا که امنیت، هدف اصلی ماست، خدمات مراقبت روزانه شامل همه سگ‌ها نمی‌شود. سگ‌های تهاجمی در این بخش نگهداری نمی‌شوند تا یاد بگیرند که اجتماعی باشند. برای پذیرش در بخش مراقبت روزانه همه سگ‌ها بررسی و ارزیابی می‌شوند. برای ارزیابی هر سگ باید:

• توافق‌نامه مشتری.

• پروفایل سگ و چک لیست بررسی و ارزیابی مراقبت روزانه

• حداقل 12 هفته سن داشته باشد و دو واکسیناسیون سری اول را گرفته باشد که یکی از آن‌ها واکسن بوردتلا است.

• طبق استاندارد واکسیناسیون شده باشد.

• عقیم شده باشد، به جز توله سگ‌هایی که کمتر از یک سال دارند. سگ‌های ماده‌ای که عقیم نشده‌اند در صورتی که در شرایط باروری نباشند احتمالا پذیرفته شوند.

• مرحله ارزیابی مراقبت روزانه را گذرانده باشد.

تذکر: صاحب حیوان خانگی باید بداند کارکنان هتل پت استایلیست دامپزشک نیستند و پیشینه‌ای در زمینه درمان حیوانات ندارند، بنابراین نباید انتظار داشت بیماری را در سگ‌هایی که در هتل هستند، شناسایی و درمان کنند. همچنین محیطی که در آن سگ‌ها بدون افسار و آزاد هستند این امکان را برای آن‌ها به وجود می‌آورد که بتوانند که با هم بازی کنند و تماس فیزیکی (مثلا تماس بینی‌ها با یکدیگر) داشته باشند. ایشان همچنین باید توجه داشته باشند که سگ‌ها با دندان‌ها و پنجه‌های خود حیواناتی غیرقابل پیش‌بینی‌اند. در نتیجه با هیچ واکسیناسیون، نظارت و مراقبت شخصی نمی‌توان 100% از صدمه یا قرارگرفتن در معرض ویروس یا بیماری‌های واگیردار پیش‌گیری کرد. به رغم همه تلاش‌ها و اقدامات احتیاطی، صاحب حیوان خانگی می‌داند که این خطرات در زمان نگهداری طبیعی است و در نتیجه هتل پت استایلیست، کارکنان، اعضا و نمایندگان آن از همه خسارات، صدمه‌ها، هزینه‌ها و زیان‌هایی که به خاطر هرگونه آسیب، بیماری واگیردار، ویروس‌های مسری یا هر وضعیت پزشکی در زمان حضور حیوان خانگی در آنجا مبرا هستند. این موضوع همچنین در مورد هر ادعایی مبنی بر آسیب یا خسارت هنگام آرایش و حمل و نقل صدق می‌کند. علاوه بر این صاحب حیوان خانگی توافق می‌کند که مسئولیت تمام و کمال کارها و رفتارهای سگ خود را در هنگام نگهداری در هتل پت استایلیست را بپذیرد. این مسئولیت شامل پرداخت هزینه‌های آسیب به کارکنان و حیوانات دیگر یا خسارت به امکانات است.صاحب حیوان خانگی می‌داند که سگ‌ها بازی می‌کنند و این امر آسیب‌هایی از جمله جراحت، خراش و زخم‌هایی به شکل سوراخ به همراه می‌آورد که فقط به خاطر بازی است و نه لزوما به دلیل خشونت. صاحب حیوان خانگی می‌داند و تایید می‌کند که ممکن است کارکنان هتل پت استایلیست، قبل از خارج شدن حیوان، متوجه این زخم‌ها نشوند و بنابراین درباره آن اطلاعی ندهند. صاحب حیوان خانگی توافق می‌کند که مسئول تمامی آسیب‌ها و درمان‌های پزشکی برای همه جراحت‌های سگ خود است. صاحب حیوان خانگی همچنین می‌داند که اگر اثبات شود جراحت به دلیل خشونت غیرقابل تشخیص باشد، مسئولیت درمان جراحت سگ به عهده صاحب سگ متهاجم است.

 

20) اختلاف نظرات:

این توافق‌نامه شامل کلیه موافقت‌های بین دو طرف است. وارثان، مدیران، نمایندگان شخصی و وکلای صاحب حیوان خانگی وهتل پت استایلیست باید به همه شرایط و ضوابط این توافق متعهد شوند. هر گونه اختلاف نظر یا شکایت مربوط به این توافق‌نامه یا تعهدات آن یا شکایت و اختلاف نظر با موضوع سهل انگاری در هر بخش از این توافق‌نامه باید مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران حل و فصل شود و داوری در مورد رای صادر شده توسط قاضی ممکن است در هر دادگاهی ثبت شود.

وکیل، از طرف شخص مدعی، رای صادرشده در مورد هزینه‌های وکلا و هزینه‌ وکیل مدافع از طرف شخص مدعی را تعیین و اعلام می‌کند. وکیل (وکلا) باید قوانین جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند تا بدون نیاز به برخورد دستورات قانونی، درستی هر ادعایی محرز شود. احزاب بدین وسیله موافقت خود را با صلاحیت قضایی با دادگاه های جمهوری اسلامی ایران را ابراز می‌دارند و تایید می‌کنند که فقط این دادگاه‌ها صلاحیت این را دارند که هرگونه اقدام یا دادرسی را در مورد این موافقت‌نامه و یا در مورد هر داوری که دو طرف در آن حضور دارند، داوری کنند. دو طرف می‌دانند که با امضای این توافق‌نامه، هر گونه ادعایی در مورد آن یا درباره آن یا در ارتباط با آن یا تفسیر، اعتبار، ماهیت، عملکرد، نقض یا فسخ آن ندارند که لازم به داوری باشد و این شرط داوری شامل صرف‌نظر کردن از حق هر طرف برای محاکمه در دادگاه و مربوط به حل همه اختلافات مربوط روابط دو طرف از هر جنبه ای است.