سوالات متداول

آخرین بروزرسانی: شنبه 29 مرداد 1401

سیاست های اولین مراجعه: شناسنامه بهداشتی ازجمله واکسیناسیون و هرگونه پرونده پزشکی را همراه داشته باشید.

رویکرد: لطفاً مدارک مربوط به دریافت دارو، واکسیناسیون و هرگونه مدارک پزشکی حاوی اطلاعات ضروری، بخصوص روش خاصی که باید در خدمات ارائه شده به حیوان شما لحاظ شود را همراه داشته باشید.

سیاست های مراجعه و نوبت دهی: همه حیوانات باید تحت کنترل و با قلاده وارد شوند و یا توسط شما حمل شوند. حیوانات باید در کل روند نوبت دهی تحت کنترل باشند.

رویکردها:    

  • قبل از مراجعه، پروفایل خود و حیوانتان را بصورت آنلاین کامل کنید. این کار به پرسنل کمک می کند که اطلاعات شما را جمع آوری کنند.   
  • وقتی مراجعه می کنید، اعضای تیم ما به شما و حیوانتان خوش آمد می گویند و سؤالاتی درمورد اینکه چه نوع خدمات یا پیرایشی مدنظرتان است، می پرسند و ممکن است دزدکی توله سگتان را ببوسند. 
  • وقتی شناخت کاملی از انتظارات شما بدست آمد و تمام خدماتی که درخواست کرده اید، ثبت شد، پت شما را تحویل گرفته و به اتاق آرایش انتقال می دهیم.

سیاست های خروج: حیوان شما تا زمانی که خدماتش بطور کامل انجام نشده در سالن آرایش باقی می ماند.

رویکردها:

  • تا زمانی که حیوانتان به شما تحویل داده می شود، وقت دارید که از پت شاپ محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید. 
  • هر سؤالی که دارید درمورد خدمات مربوطه از پرسنل ما بپرسید.
  • هزینه خدمات ارائه شده را پرداخت کنید.
  • برای ویزیت بعدی برنامه ریزی کنید یا ویزیت های دوره ای را رعایت نمایید.

وقتی همه این موارد تکمیل شد، می توانید حیوان خود را تحویل بگیرید.

سیاست های مربوط به کنسل کردن برنامه ویزیت: 24 ساعت قبل اعلام کنید.

روند کار: هزینه کنسل کردن ویزیت 50 درصد از خدمات انتخاب شده شما (پیش پرداخت واریز شده) می باشد. این موارد پیش می آیند و ما درک می کنیم که ممکن است قادر نباشید به قرار برسید. می توانید براحتی با تماس با ما تا 24 ساعت قبل نوبت را جابجا کنید (بجای کنسل کردن آن). 

  • هزینه می تواند بصورت آنلاین و از طریق کارت اعتباری پرداخت شود.   
  • اگر مجبور شدید نوبت خود را  کنسل کنید، با ما تماس بگیرید. این زمان از دست رفته، برای ما زیان مالی دارد، و ما به حسن نیت شما اعتماد داریم.

سیاست های مربوط به تأخیر مشتری: دیر رسیدن شما ممکن است باعث کنسل شدن نوبتتان شود.

رویکرد: اگر تا 30 دقیقه پس از نوبتتان نرسید، نوبت شما به شخص دیگری داده می شود. نمی توانیم تضمین کنیم که منتظر شما بمانیم؛ سیستم بطور خودکار تأخیر شما را ثبت می کند .اگر متوجه شدید که دیر می رسید، لطفاً با ما تماس بگیرید و اطلاع دهید! شاید بتوانیم این مشکل را به نحوی حل کنیم، اما اگر تماس نگیرید، این اتفاق نمی افتد!

سیاست ها: در این صورت، بعلت کنسل شدن نوبت، پیش پرداخت شما (50 درصد از مبلغ خدمات) سوخت می شود. 

روند: 50 درصد پیش پرداخت شما که جهت رزرو وقت واریز کرده بودید سوخت می شود. 

  • هیچ دلیلی برای عدم تماس یا عدم حضور وجود ندارد! کافی است با ما تماس بگیرید و اطلاع دهید که چه اتفاقی افتاده است – کار ما این است که حیوانات و صاحبان آنها را با خدماتمان خوشحال سازیم. وقتی یک نوبت را از دست می دهیم، این بی نظمی بقیه را نیز تحت تأثیر قرار می دهد!
  • اگر بیش از یکبار عدم تماس یا عدم حضور داشته باشید، بقیه نوبت های مقرر شما کنسل خواهند شد و می بایست بعد از هر بار ویزیت، برای وقت بعدی، نوبت بگیرید.
  • همچنین کلیه حساب کاربریتان برای همه نوبت های آتی، مسدود می شوند.

سیاست: بابت تأخیر در بردن حیوانتان، 20.000 تومان جریمه اخد می شود.

رویکرد: این 20.000 تومان درصورتی که تأخیر بیش از 1 ساعت بود به هزینه های شما اضافه خواهد شد.

  • تأخیر در بازگشت برای تحویل گرفتن حیوان ، باعث ایجاد ازدحام و هرج و مرج می گردد.
  • نمی توانیم خدمات پانسیون یا استقرار ارائه دهیم.
  • اگر قرار است دیر بیایید و از این تأخیر آگاه هستید، لطفاً با ما تماس بگیرید! اگر در تماس باشیم، راحت تر می توانیم کارها را پیش ببریم.
  • اگر زمان دقیق بازگشت را نمی دانید، در همان زمان مراجعه به شما خواهیم گفت. معمولاً زمان بازگشت برای تحویل گرفتن حیوانتان، بسته به خدمات به شرح زیر می باشد:
  • خدمات پیرایش: 3 ساعت پس از تحویل دادن حیوان
  • خدمات حمام و نظافت: 1 ساعت پس از تحویل دادن حیوان

سیاست: درصورت مراجعه پس از ساعات کاری، 50.000 تومان جریمه خواهید شد.

روند: این 50.000 تومان درصورت مراجعه پس از ساعات کاری برای تحویل گرفتن حیوانتان، لحاظ خواهد شد.

  • هیچ کس دوست ندارد بعد از تایم خواب یا خاموشی شب، سرکار بماند! 
  • این جریمه به بقیه جریمه های تأخیر اضافه خواهد شد.   
  • لطفاً اگر می دانید که در زمان پایان ساعت کار یا پس از آن، مراجعه می کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید. ارتباط باعث می شود هرکسی برنامه ریزی بهتری داشته باشد.

سیاست: 300.000 تومان بابت پانسیون شبانه اخذ می شود.

روند:   

  • ما خدمات پانسیون یا استقرار ارائه نمی دهیم.   
  • تحت هر شرایطی، 300.000 تومان هزینه پانسیون شبانه برای نگهداری حیوان خانگیتان اخذ می شود. این هزینه به کلیه هزینه های تأخیر در تحویل گرفتن حیوان، اضافه خواهد شد. 
  • ممکن است حیوان شما را به انتخاب و اختیار خود به یک پانسیون تحویل دهیم. این هزینه نیز اخذ می شود.   
  • هیچ دلیل موجهی برای رها کردن حیوانتان در آرایشگاه وجود ندارد.

سیاست واکسیناسیون هاری: پت استایلیست ملزم به رعایت و پیروی از کلیه الزامات دولتی برای ثبت و پیگری واکسیناسیون می باشد.

سیاست واکسیناسیون بورداتلا: کنل کاف یا عفونت دستگاه تنفسی سگ (مشابه سرماخوردگی در انسان ها) نوعی مشکل تنفسی است که توسط انواعی از ویروس ها و باکتری ها ایجاد می شود که با تماس مستقیم با سگ ها، منتقل می گردد. در سالن، ما بشدت توصیه می کنیم که سگتان واکسن بوردتلا (کنل کاف) دریافت کرده باشد. واکسیناسیون به موقع سگتان، به جلوگیری از انتشار کنل کاف و یا کاهش شدت عفونت در سگتان کمک می کند. توصیه ما برای کلیه سگ هایی که به ما مراجعه می کنند، این است که درمقابل کنل کاف واکسینه شده باشند.

رویکرد: شما نیز بعنوان یک مشتری می بایست به الزامات بهداشتی برای ثبت و پیگیری واکسیناسیون پایبند باشید.

سیاست: بسته به اندازه سگ، برای حمام کک یا کنه بین 130.000 تا 280.000 تومان و برای برداشتن هر کنه، 2.000 تومان اخذ می شود.

رویکرد: سالن ما سعی می کند خدمات رفع کک و کنه ارائه دهد. اگر سگ شما کک یا کنه دارد، استحمام درمانی با هزینه بین 130.000 تا 280.000 تومان (بسته به سایز سگ) و 2.000 تومان به ازای برداشتن هر کنه اخذ می شود. اگر نمی خواهید این خدمات یکباره انجام گیرند، می توانید نوبت خود را پس از اینکه درمان توسط خودتان صورت گرفت، مجدداً تنظیم کنید.

سیاست: قبل از تنظیم نوبت، می بایست با این سیاست ها و رویکردها و قوانین و مقررات موافقت کنید، که شامل قوانین عمومی پیرایش می باشند.

رویکرد: همانند هر سالن یا مؤسسه خدمات حیوانات، ریسک های مشخصی در این زمینه وجود دارد. سعی می کنیم صرفنظر از نوع حیوان و وضعیت او، مکانی پاکیزه، ایمن و کارآمد باشیم.

سیاست: قبل از تنظیم نوبت، می بایست با این سیاست ها و رویکردها و قوانین و مقررات موافقت کنید، که شامل قوانین عمومی پیرایش می باشند.

رویکرد: وقتی سن حیوان بالا می رود، سرپا بودن، بینایی، شنوایی و سایر مسائل پزشکی با مشکل مواجه می شوند. ما از حیوانات پیر شما بخوبی مراقبت می کنیم؛ با این حال، افزایش سن ریسک های فراوانی به همراه دارد. بنا به استانداردهای پت استایلیست، حیوان بالاتر از 12 سال یک حیوان پیر می باشد.

سیاست: قبل از تنظیم نوبت، می بایست با این سیاست ها و رویکردها و قوانین و مقررات موافقت کنید، که شامل قوانین عمومی پیرایش می باشند.

رویکرد: درصورتیکه حیوان شما یک مشکل پزشکی، تشخیص نوعی بیماری یا هر مسئله پزشکی دیگری داشته باشد، چه موقت و چه دائم، باید وضعیت حیوانتان را با جزئیات کامل به ما اطلاع دهید. این مشکلات ممکن است شامل عفونت گوش، نقاط قرمز و دردناک پوست (هات اسپات ها)، عفونت یا حساسیت پوست، سرفه و یا مشکلات دیگر باشند. پس از اینکه وضعیت پزشکی بطور کامل مشخص شد، برای ایمنی حیوان یا پرسنل، سالن ما اختیار کامل در تصمیم گیری جهت تخصیص خدمات به این حیوان خواهد داشت.  

 

سیاست: قبل از تنظیم نوبت، می بایست با این سیاست ها و رویکردها و قوانین و مقررات موافقت کنید، که شامل قوانین عمومی پیرایش می باشند.

رویکرد: روش های نادرست برس کشیدن یا عدم مراقبت های منظم باعث می شود که موی حیوان گره خورده و در هم برود. این برای حیوان آزار دهنده است و هدف ما این است که این گره ها و درهم رفتگی های آزار دهنده را برای آنها از بین ببریم. ریسک کشیده شدن موها و آسیب به پوست یا التهاب و چسبیدن موها به هم وجود دارد. اگر این درهم رفتگی مانع روند معمول پیرایش شود، هزینه اضافی خدمات اخذ می گردد. بعد از اینکه گره ها و درهم رفتگی ها برطرف شد، یک برنامه مراقبت منظم را برای پوشش حیوانتان به شما معرفی می کنیم.

تخفیف برای اولین مراجعه: 10 درصد تخفیف برای افرادی که برای اولین بار از خدمات پت استایلیست استفاده می کنند. 

و با هربار مراجعه و دریافت خدمات، امتیازاتی کسب می کنید که با تجمیع آنها می توانید از تخفیف های پت استایلیست بهرمند گردید. 

 

سیاست: بستگی به شرایط پوششی بدن، اندازه پت و خدمات مورد نیاز تمامی خدمات انتخابی شما و هزینه ها می توانند به هنگام مراجعه تغییر یابند.

رویکرد: 

  • ممکن است شما در انتخاب نوع و سایز سگ خود در سیستم اشتباه کرده باشید و از آنجا که هزینه خدمات نسبت به جثه سگها متفاوت است مبلغ فاکتور شما اشتباه نمایش داده شود. در اینصورت به هنگام مراجعه، پرسنل آرایشگاه تغییرات را به شما اطلاع خواهند داد. 
  • ممکن است شما خدماتی را برای پت خود انتخاب کرده باشید که هنگام مراجعه و با مشاوره با آرایشگران متوجه شوید که امکان انجام آنها نمی باشد (مثلاً کیسه مقعدی خالی باشد، ناخن کوتاه باشد، بدن نمدی باشد و نیاز به تراشیدن داشته باشد ولی شما اصلاح مدل دار را انتخاب کرده باشید) و یا ممکن است هنگام مراجعه متوجه شوید که خدمات دیگری نیز نیاز است و باید انجام شود (در صورتی که وقت کافی باشد). 
سبد خرید

سبد خرید خالی است

واتس اپ