فرانچایز پت استایلیست

به حیوانات خانگی علاقمند هستید؟ دوست دارید بیشتر وقت خود را با آنها بگذرانید؟ شغل فعلی‌تان جذابیتی ندارد و به دنبال تغییر هستید؟ یا شاید هم می‌خواهید کسب و کار شخصی خود را داشته باشید و به راهنمایی نیاز دارید. اگر پاسخ‌تان بله است، می‌توانید به یکی از بهترین سالن‌های آرایش حیوانات خانگی بپیوندید.
انتخاب شغل آرایشگری حیوانات خانگی، تصمیمی است که زندگی‌تان را به کلی دگرگون می‌کند. وقت گذراندن با این فرشته‌های پشمالو و مراقبت از آنها، رویای بسیاری از دوستداران حیوانات است. با این حال، آرایشگری مستقل می‌تواند ریسکی بزرگ باشد. گرفتن تصمیمات نادرست، می‌توانند رویای زیبای شما در یک چشم به هم زدن تبدیل به کابوسی وحشتناک کنند. حالا بهترین و کم خطرترین راه برای داشتن یک کسب‌وکار چیست؟ پاسخ فرنچایز است! با دریافت حق امتیاز، نه تنها ریسک شکست را کاهش می‌دهید، بلکه به راحتی می‌توانید رویای خود را به تحقق برسانید.

مزایای کلیدی:
•    برند معتبر- به عنوان دارنده‌ی حق امتیاز، می‌توانید تحت یک برند معتبر و پایدار کار کنید که برنامه‌ و اهداف تجاری‌اش از پیش آزمایش و اثبات شده است. 
•    پشتیبانی همیشگی – هنگامی که به تیم پت استایلیست ملحق می‌شوید، این فرصت را دارید که از آموزش‌های حرفه‌ای، تبلیغات و حمایت مداوم ما برخوردار شوید.
•    نگران یافتن مشتری هستید؟ با داشتن حق امتیاز، با برندی سروکار خواهید داشت که از قبل پایگاه مشتریان ثابت خود را دارد. بنابراین، ریسک بسیار کمتری برای شکست وجود خواهد داشت. 
•    نیازی نیست برای داشتن فرنچایز، کاملا حرفه‌ای و با تجربه باشید. پت استایلیست دانش و آموزش‌های لازم برای راه‌اندازی کسب‌وکار را با شما به اشتراک خواهد گذاشت.
•    در آخر، افراد دارای حق امتیاز، نسبت به کسب‌وکارهای مستقل از میزان موفقیت بالاتری برخوردارند، زیرا اهداف و برنامه‌های تجاری از پیش آزمایش شده و میزان موفقیت آنها مشخص شده است.
می‌خواهید شروع کنید؟
زمانش فرا رسیده که انرژی و عشق خود به حیوانات را تبدیل به کسب‌وکاری جذاب، ارزشمند و سودآور کنید. 
با داشتن حق امتیاز، در چیدن برنامه و ساعت کاری خود آزادی بیشتری داشته و در کنار بامزه‌ترین مشتریان پشمالوی دنیا کار کنید!

جهت مشاوره دریافت فرانچایز با ما در ارتباط باشید

 

دوست دارید با پت‌ها کار کنید؟ با پت استایلیست، کسب‌وکار مستقل خود را داشته باشید و در آموزشگاه آرایشگری ما می‌توانید به یک آرایشگر معتبر تبدیل شوید!

چرا یک پت استایلیستی شویم؟

میلیون‌ها سگ در ایران وجود دارد و سالن پت استایلیست، یکی از برترین سالن‌های کشور است. اگر به سگ‌ها علاقه دارید، دوست دارید رئیس خودتان باشید و به دنبال داشتن درآمد ایده‌آل و ایجاد تعادل در سبک زندگی‌تان هستید، فرصت فرنچایز برای شماست!

سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی و آموزش

می‌توانید با کمترین سرمایه‌ی ممکن به ما بپیوندید. آموزش شما در آموزشگاه پت استایلیست تکمیل خواهد شد، جایی که به صورت حرفه‌ای مهارت‌های اصلاح و آرایش حیوانات خانگی را خواهید آموخت. 

به تیم ما بپیوندید

چهار دلیل برای پیوستن به پت استایلیست

1. همکاری با یکی از برترین سالن‌های آرایش حیوانات خانگی

از زمانی که سالن پت استایلیست در سال 1397 تاسیس شد، توانسته جایگاه خود را در راس صنعت اصلاح و آرایش سگ حفظ کند.

2. سرمایه گذاری در رشد و پایداری صنعت پت

از آنجایی که امروزه بیش از نصف خانواده‌ها دارای حیوان خانگی هستند، صنعت خدمات پت در کشور به سرعت در حال گسترش است. بنابراین فرصت کسب درآمد در این عرصه بسیار بالا است. علاوه بر این، پت استایلیست در صورت تمایل شما، می‌تواند برخی از ملزومات و محصولات تخصصی پوست و مو را برای بالا بردن پتانسیل کسب درآمدتان عرضه کند.

3. کسب‌وکار خود را با روش‌های پرداخت آسان، آغاز کنید

راه‌اندازی آرایشگاه حیوانات خانگی با پت استایلیست ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. با کمترین هزینه‌های ممکن، ما تمام تجهیزات لازم را برایتان فراهم خواهیم کرد. درباره‌ی روش‌های پرداخت و اقساط با ما مشورت کنید تا بتوانید کسب‌وکار جدیدتان را راه بیاندازید.

4. بهترین آموزش و پشتیبانی ممکن را تجربه کنید

هیچ مجموعه‌ی دیگری به اندازه‌ی پت استایلیست بر ارائه‌ی آموزش‌های استاندارد و باکیفیت متمرکز نیست! ما معتقدیم که آموزش و پشتیبانی باکیفیت می‌تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت کسب‌وکار داشته باشد. با برنامه‌های آموزشی در سطح بین‌المللی، بازاریابی، آموزش توسعه مهارت‌های مدیریت کسب‌وکار و ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری ما، موفقیت را تجربه کنید.

مزایای فرنچایز پت استایلیست:

  • انعطاف پذیری در اداره‌ی کسب‌وکار شخصی
  • آزادی در انتخاب ساعت کاری
  • تامین امنیت شغلی از طریق کار با یک برند شناخته شده و معتبر
  • آموزش جامع مدیریت و مهارت‌های مورد نیاز
  • تجهیزات و محصولات باکیفیت
  • مخارج راه‌اندازی و هزینه‌های ثابت پایین
  • استراتژی‌های بازاریابی بین‌المللی
  • سرنخ‌هایی برای افزایش مشتری ثابت
  • داشتن یک نرم افزار منحصر به فرد که نگرانی‌های مربوط به اداره‌ی کسب‌وکار را از بین می‌برد
جهت مشاوره دریافت فرانچایز با ما در ارتباط باشید

 

سرمایه گذاری، راه اندازی و آموزش

می‌توانید با کمترین سرمایه‌ی ممکن به پت استایلیست بپیوندید و در کمتر از دو ماه سالن آرایش خود را داشته باشید!

آموزش شما در آموزشگاه پت استایلیست تکمیل خواهد شد؛ جایی که زیر نظر مربیان مجرب و با تجربه، مهارت‌های اصلاح و آرایش را فرا خواهید گرفت.

در طول آموزش زمان قابل توجهی را صرف یادگیری نحوه‌ی اداره‌ی یک کسب‌وکار واقعی خواهید کرد. پت استایلیست رازهای موفقیت‌اش را با شما به اشتراک خواهد گذاشت تا بتوانید آسان‌تر و کارآمدتر سالن خود را بگردانید.

پس از پایان دوره‌ی آموزشی، شما به آرایشگری حرفه‌ای و معتبر تبدیل می‌شوید که توانایی کار با تمام سگ‌ها از هر نژاد و اندازه‌ای را دارد. پس از شروع کار، آموزش و تکنیک‌های آرایشگری بیشتری ارائه خواهیم داد تا بتوانید هرچه بیشتر مهارت خود را بالا ببرید.

در حین کار، شروع به افزایش اعتماد به نفس و یافتن مشتری‌های خود خواهید کرد. فراموش نکنید که تیم پشتیبانی ما همیشه در دسترس است و با راهنمایی، نقد و تشویق‌هایش ، شما را در مسیر موفقیت‌تان همراهی خواهد کرد. زمانی که به تیم پت استایلیست می‌پیوندید، مستقل هستید اما هرگز تنها نخواهید بود! 

جهت مشاوره دریافت فرانچایز با ما در ارتباط باشید

سوالات متداول

آیا هرکسی می‌تواند به خانواده‌ی پت استایلیست بپیوندد؟

هم بله و هم خیر! ما بر این باوریم که حق امتیاز ما فروشی نیست، بلکه خریدنی است! هر شخص باید با عشق و علاقه تصمیم به خرید فرنچایز بگیرد. موفق‌ترین اعضای تیم ما، کسانی خواهند بود که از گذراندن وقت خود در کنار پت‌ها لذت می‌برند و می‌خواهند آینده‌ی خود را با ساخت یک کسب‌وکار مستقل و مطمئن، تضمین کنند.

پس از دریافت فرنچایز پت استایلیست، چه امکاناتی برایم فراهم می‌شود؟

•    دیزاین و راه اندازی سالن آرایش استاندارد
•    قرارداد فرنچایز
•    دریافت تمامی تجهیزات آرایشگاه و دستگاه های مخصوص پوست و مو
•    نرم‌افزار مخصوص مدیریت کسب‌وکار آرایشگاه حیوانات خانگی
•    لباس فرم
•    کارت‌های ویزیت
•    و بسیاری موارد دیگر

نیاز به تجرب ه دارم؟

خیر! با کلاس‌های آموزشی ما به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل خواهید شد! پس از آنکه کاملا از مهارت خود مطمئن شوید، می‌توانید شروع به کار کنید. علاوه بر این، آموزش‌های مربوط به اداره‌ی کسب‌وکار از جمله آموزش کار با نرم‌افزار مخصوص پت استایلیست را به شما ارائه خواهیم داد. استفاده‌ی روزانه از این نرم‌افزار برای موفقیت کسب‌وکارتان ضروری است. 

     آیا مشتری فراهم می‌کنید؟

ما در تمامی تبلیغات، در وبسایت رسمی و پیج پت استایلیست شما را به عنوان شعبه رسمی پت استایلیست معرفی خواهیم نمود تا از همان روز اول کسب درآمد کنید. 

می‌خواهید از صفر شروع کنید؟ ما برایتان یک بازه‌ی زمانی رایگان در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید مشتریان خود را پیدا کنید و اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرید. شروع هر کسب‌وکاری می‌تواند استرس‌آور باشد. این بازه‌ی رایگان به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی به ساخت پایگاه مشتریان خود از طریق بازاریابی مستقیم و استراتژی‌های دیگر بپردازید. 

پس از شروع کار، همچنان از من حمایت خواهید کرد؟

صد البته! وقتی به پت استایلیست می‌پیوندید، مستقل هستید اما هرگز تنها نخواهید بود!  تیم پشتیبانی پت استایلیست همیشه برای راهنمایی و حمایت از شما در دسترس می‌ماند.به علاوه، هر از گاهی به شما سر می زنیم تا از روند کارتان مطلع بمانیم. شما بخشی از خانواده‌ی پت استایلیست خواهید شد.

به عنوان یه پت استایلیستی، چه تعهداتی خواهم داشت؟

شما موظف هستید که از سیستم موفق ما پیروی کنید. بدین شکل، پتانسیل شکست و اشتباه کم‌تر خواهد بود.

تیم مدیریت پت استایلیست سالها در زمینه‌ی راه‌اندازی کسب‌وکار و صنعت آرایش پت تخصص دارد. ما کارمان را بلدیم! فرنچایزدهنده و فرنچایزگیرنده در قبال یکدیگر مسئولیت‌هایی خواهند داشت که تمامی آنها در قرارداد فرنچایز ذکر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای آن که مطمئن شوید برای این کار مناسب هستید، با دیگر آرایشگران پت استایلست صحبت کنید.

آیا راه‌اندازی کسب‌وکار مستقل کم‌هزینه‌تر نخواهد بود؟

چه سوال خوبی! درست است که می توانید سالن خود را خریداری کرده و به صورت مستقل آن را بگردانید. با این حال، مثل هر چیز دیگری در زندگی، هرچقدر پول بدهید، همانقدر آش می‌خورید! پت استایلیست، نگرانی ناشی از راه‌اندازی کسب‌وکار جدید را از بین می‌برد تا بتوانید برای کارهای مهم‌تری مانند یافتن مشتری و آرایش پت‌ها، وقت بگذارید. وقتی به پت استایلیست می‌پیوندید، اعتماد فوری مشتریان را دریافت می‌کنید. همچنین لازم نیست نگران تبلیغات، ساخت وب سایت، لباس فرم، لوازم و تجهیزات، رسیدگی به مشتریان، حفظ امنیت جلسات آرایش، حسابداری و مسئولیت‌های مالیاتی باشید. ما در تمامی این موارد، کمکتان می‌کنیم.

متاسفانه به نظر می‌رسد که آرایشگاه‌های مستقل در مدت زمان کمی شکست می‌خورند. آمار نشان می‌دهد که کسب‌وکارهای شخصی اغلب بین 6 تا 12 ماه دوام می‌آورند. به طور کلی توصیه می‌شود که سیستم فرنچایز را دنبال کنید. آرایشگران پت استایلیست در حال ایجاد کسب‌وکارهای بلند مدت و قوی هستند، زیرا در شغلی سرمایه‌گذاری کرده‌اند که می‌توانند در صورت تمایل آن را نیز بفروشند. 

آیا موفق خواهم شد؟

مهم‌ترین سوال. باید بگوییم که هدف ما همین است! تجربه نشان داده که با شخصیت، نگرش و اخلاق کاری مناسب، آرایشگران پت استایلیست قطعا موفق می‌شوند. با این حال، تصور هرکس از موفقیت ممکن است متفاوت باشد. برخی برای کسب درآمد، برخی برای تغییر در سبک زندگی و برخی.. فقط برای علاقه‌شان به سگ‌ها به ما می‌پیوندند! اگر با امیدواری و نگرش مثبت شروع به کار کنید، در یک بازه‌ی زمانی معقول در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت.

برای شروع چه کار باید بکنم؟

شما می توانید بصورت تلفنی و یا از طریق واتس اپ با تیم همکاری و فرانچایز ما در تماس باشید

آیا می‌توانم فرنچایز خود را بفروشم؟

بله. فرنچایزها می‌توانند مانند هر کسب‌وکار دیگری فروخته شوند. با این حال باید از قوانین و مقررات مربوط به فرنچایز پیروی کنید. 

پیش از انتخاب  فرنچایز چه مواردی را باید بررسی کنم؟

سه نکته کلیدی درباره‌ی خرید فرنچایز وجود دارد: 

•    خودتان را بسنجید و مطمئن شوید که قصد چرخاندن یک کسب‌وکار را دارید.

•    سیستم مورد نظر را بررسی کنید تا مطمئن شوید شهرت و سابقه‌ای دارد که می‌تواند در درازمدت در خدمتتان باشد.

•    از کارشناسان حرفه‌ای فرنچایز مشاوره بگیرید.

هشت سوالی که باید پیش از انتخاب فرنچایز بپرسید:

1- آیا فرنچایز سابقه‌ی موفقیت در درازمدت را دارد و آیا ثابت کرده که می‌تواند در زمان‌های سخت عملکرد خوبی داشته باشد؟

2- فرنچایزدهنده و مدیریت تا چه حد در دسترس فرنچایزگیرنده هستند؟ اگر به کمک نیاز داشته باشید حاضرند با شما صحبت کنند؟

3- آیا فرنچایزدهنده سرمایه و تجربه‌ی کافی برای رشد کسب‌وکار در زمان‌های چالش‌برانگیز را دارد؟

4- آیا توانایی فرنچایزدهنده در مدیریت و رشد کسب‌وکار اثبات شده است؟

5- آنها چگونه فرنچایزهای جدید را انتخاب می‌کنند؟

6- آیا قرارداد منصفانه، معقول و قانونی است؟

7- انتظارات مالی خودتان چیست و آیا واقع‌بینانه هستند؟

8- آیا از اینکه وقت و انرژی‌تان را صرف اداره‌ی این کسب‌وکار کنید، خوشحال می‌شوید؟

آیا تضمینی وجود دارد؟

هر کسب‌وکاری ممکن است با شکست مواجه شود. پیوستن به یک سیستم فرنچایز معتبر به طور قابل توجهی می‌تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد، زیرا شما یک برند شناخته شده را خریداری می‌کنید. فرنچایز گیرنده باید با اشتیاق از سیستم فرنچایز پیروی کند. عضویت در یک گروه فرنچایز، اداره‌ی کسب‌وکار را بسیار آسان‌تر خواهد کرد. آنها ابزار، دانش، پشتیبانی، برند و برنامه‌ی تجاری اثبات شده را برایتان فراهم خواهند کرد. پس از آن، به شما بستگی دارد که از این امکانات به نفع خودتان استفاده کنید.

 

 

سبد خرید

سبد خرید خالی است